ԻՄ ԳԱՐՆԱՆԱՅԻՆ ԱՐՁԱԿՈՒՐԴՆԵՐԸ

Երկուշաբթի

Ես իմ գարնանային արձակուրդներն անցկացրեցի գյուղում։ Ես գնացի տեսնելու Հայաստանի հին մայրաքաղաքը այն կոչվում է Դվինի, Բերդ նա հիմա այնքան էլ գեղեցիկ չէ, բայց իմ կարծիքով հին ժամանակ նա ավելի գեղեցիկ է եղել, հիմա մնացել են Բերդի մասունքները։

Երեքշաբթի

Ես նաև այնտեղ նկատեցի որ ծառերը ծաղկել են։ Եվ մոռացա ասեմ, որ ծառերը բողբոջել են, շա՜տ-շա՜տ գեղեցիկ էր։

Չորեքշաբթի

Ես նկատեցի, որ բնությունն արթնացել է, ծաղիկները ծաղկել են, նրանք դեղին գույն ունեին։

Հինքշաբթի

Այսօր ես անցկացրեցի իմ գյուղում այգում, բնությունն արդեն արթնացել էր, զգացվում էր գարնան շունչը, մի քիչ էլ և խոտը կկանաչի, և ծառերը կանաչ զգեստ կհագնեն։Լսվում էր նաև թռչունների երգը։ Ամպերի տակից փայլում էր գարնան ջերմ արևը։

Ուրբաթ

Դուք գիտեք, որ իմ այգում կա նաև մի եղևնի, որ վրա կա ծաղիկ, այդ ծաղիկի գույնը մանուշակագույն է։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *