Առաջադրանք դասարանում և տանը

Կամակոր այծիկները

Երկու կամակոր այծ մի նեղ կամրջի վրա հանդիպեցին (պատմողական ) : Երկուսը միասին չէին կարող անցնել կամրջով. պետք է նրանցից մեկը մյուսին ճանապարհ տար(պատմողական ):

— Դու ե՛տ գնա. որ ես անցնեմ,- ասաց մի այծիկը (հրամայական ) :

-Ինչո՞ւ դու ետ չես գնում, որ ինձ ես ասում,- պատասխանեց մյուսը (հարցական) :

Այծիկներր վիճեցին. ճակատ ճակատի խփեցին, սայթաքեցին ու ընկան ջուրը ( պատմողական ) :

Կարդա՛առակը, որոշի՛ր յուրաքանչյուր նախադասության տեսակը ըստ հաղորդակցման (պատմողական) ։

Նախադասությունների տեսակները ըստ հաղորդակցման

Կազմի՛ր երկուական պատմողական, հրամայական, հարցական, բացականչական նախադասություն։

Պատմողական

Ես գնացի դպրոց ։

Ես քայլում եմ դրսում հիմա։

Հրամայական

Եվ՝ա այսօր կանես քո տնային առաջադրանքները ։

Ան՝ի հենց հիմա ինձ ջուր բեր։

Հրցական

Իսկ այսօր անձ՞րև գալու է։

Իսկ ես վաղ դպ՞րոց գնալու եմ ։

Բացականչական

Ուռա վաղ ես դպրոց չեմ գնալու ։

Ուռա վաղը շաբաթ է ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *