Գարնան ամենա հրաշալի օրը

Մի գարնան առավոտ արթնացա ու պատուհանից դուրս նայեցի․․․ Ա՜յ քեզ հրաշք այս ինչու է այսքան արևոտ, ա՜յ այսօր իմ ծննդյան օրն է՝ մայիսի 5-ն է։ Այսօր երկինքը վարդագույն է, երկնքից պաղպաղակի անձրև է թափվում և արևը կանաչ է և երևում է հեքիաթային դղյակը։ Ես դուրս եկա և ինձ հրավիրեց դպրոց արքայադուստր Արիելը և Քնած Գեղեցկուհին ,նրանք ինձ դպրոց բերեցին կառքով։ Ես շատ զարմացա, որ այսօրը այսքան տարբերվում է մնացած օրերից և դպրոցի ուսուցիչները նորից արքայադստրեր էին։ Մոխրոտիկը մայրենի լեզվի ուսուցչուհին էր , Աննան՝ Մաթեմատիկայի ուսուցչուհին, իսկ Էլիզան՝ երգի ուսուցչուհին ։ Իսկ երբ դասերն ավարտվեցին ինձ նորից դիմավորեցին արքայադուստր Արիելը և Քնած Գեղեցկուհին որ տանեն պարի Սպիտակաձյունիկի մոտ, որ սովորացնեն ինձ պարել արքայադստրի նման և նրանք ինձ սովորեցրեցին։ Բայց հետո եկավ գիշերը և ես պետք է քնեի։ Եվ այսպես ավարտվեց իմ հիանալի օրը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *